i´ve been moving on

solen skiner idag och jag är på bra humör. najs, igår såg jag påskliljor när jag var ute och gick med vovven, så nu har jag riktiga vårkänslor. igår var vi på middag hos morfar eftersom brorsan fyllde år förut, men de var lite irriterande att hans sambo var där, för hon pratar så mycket, man behöver inte ens säga något, för hon slutar aldrig att prata. Hon är en bok utan slut. Så jag var hemma vid elva igår..och imorse fick jag kötta med uppgiften som jag inte hann med igår. och nu  kom jag nyss hem och ska egentligen iväg om några timmar och träffa sandra, min underbara bästa vän. Det bästa som finns är att snacka shit med sandra :P så nu vet ni det! :D

PS: och alla fjortisar med kissgult hår som tror att jag ska göra hårförlängningar och fixa håret på kan dra åt helvete.


love


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, väldigt mogen komentar där på slutet :) !

2009-03-18 @ 17:23:23
Postat av: sandra

Det bästa som finns är att snacka skit med dig med bätis ;)<3

2009-03-19 @ 11:41:03
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0