i dont wanna waste another day on you

Nu ligger jag här och pratar med ida s och johan på msn, strax ska jag sova, som alla andra icke kvällsmänniskor gör vid den här tiden. Min hund sover så sött och djupt på kudden brevid mig, tänk om man också kunde sova bara sådär? Nu är min bror i London, det sista livstecknet jag fick var i eftermiddags när han messade mig " jag höll på att baja på mig på planet" ...jag glömde då att skriva tillbaka " du är inte rädd, du kan flyga" ...

imorgon är det fredag vilket betyder att det är helg och snart en vecka mindre till påsklovet. då ser det ut som att jag ska jobba, fast jag sitter och drömmer om att åka utomlands och sola, jag är grymt sugen på det just nu, jag behöver sol, annars kommer min kropp förruttna. jag har ju inte semester förrän den 10:e augusti...

imorgon slutar jag halv fem...me do not like,och börjar åtta. det tär på en, förra fredagen höll jag på att somna mitt i husvagnspartajjet, och det var tur att jag fick skjuts hem för jag somnade fortare än en gris kan grymta i min säng direkt.

time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0