i dont need a man

ja rubriken säger ju allt. Jag har varit singel i snart ett år nu, och jag känner ingen som helst lust med att träffa någon, eller att vara beroende av någon. vad jag har upplevt det senaste halvåret har mycket med det att göra. Jag är trött på att bli sårad, jag är trött på att hoppas. jag tänker bara vara mig själv och göra det som jag tycker är roligt och viktigt för mig. det här året har jag utvecklas enormt mycket och blivit starkare som person. Just nu känns de som att jag är för ung för att slösa bort tid på att ha en pojkvän, men de där kan ju ändras snabbt hur man känner. Men jag känner verkligen inte för det, isf måste det vara en kille som är mogen, och högt över mina förväntningar, som visar stort intresse men samtidigt ger mig mycket space. Men det har inte hänt hittills att det funnits någon sån, så det är inget jag går och tror ska finnas. så jag vill bara klargöra(eftersom de är så många som frågar varför ) att jag inte vill ha någon pojkvän. Jag behöver inte nån pojkvän för att jag ska må bra. jag har mina vänner, min hund, min träning, mitt framtida yrke, mitt extrajobb, och ett bra självförtroende och det är allt som behövs just nu för att jag ska må bra. Jag tror på mig själv och det jag gör.

Kommentarer
Postat av: sandra

Kärlek till dig bästis <3

2009-03-26 @ 15:30:44
URL: http://yll.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sv: Haha joo men.. vill du veta en hemlighet?''ja åt inte alla sj´´ :P haha

2009-03-27 @ 06:48:20
URL: http://goasanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

va jag fattar inte tränar du? :S

2009-03-27 @ 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0