hjärngympa? eller bara en lista med frågor om skit..

Vem ringde dig senast?: syrran
Vem kysste dig senast?: Mr nobody
Vem kramade dig senast?: mommy
Vad har du för bh på dig just nu?: Ingen...xp
Vad har du för trosor på dej just nu?: ett par hipsters som är rätt så fula men sköna :P
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?: "vad har hänt?" från Oscar
Vad brukar folk få för intryck av dig?: störd? :P
Har du någon gång klätt dig horigt?: Nej?
Har folk kallat dig slampa?:  Säkert, men som om jag skulle bry mig?
Har du kallat någon för slampa?: nej inte vad jag kommer på
Har du slagit någon riktig hårt?: Min bror, men de är tillåtet (a)
Använder du parfym?:  ibland när  jag vill krydda till det lite...:P
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: Röven, benen, rattarna, håret.....
Vilka slags killar faller du för?: sportiga, roliga, med fina ögon, (och även idioter)
Vad kollar du på först hos en kille?: Hans personlighet, hur han beter sig,om han får mig att skratta, klädstil, hans hår, blablabla
Vill du ut och festa nu?: nej nu vill jag bara sova :P
Vad är klockan?: 23:07
Vilken färg har din mobil?: Orange och svart
Vad ska du göra nu?: fastna vid datan
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?: Ja, man kan inte lita för mycket på folk.
Känner du att du orkar en fråga till?: Nej :P
Tänker du när du vaknar?: "jag måste gå ut med hunden"
Vågar du gå utan smink?: Ja men jag trivs inte utan det, men om jag bara är hemma eller tränar bry jag mig inte så mycket.

Kommentarer
Postat av: sandra

Saknar dig bästis

2009-03-06 @ 09:40:55
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0