godnatt my lovers

och jag som trodde jag skulle få en lugn fredag kväll med nån halv seg film och vovven, men man ska aldrig förvänta sig det, precis när jag hade lagt mig så skönt framför tv:n så ringde johan och sa att det var fest vid centralen, och det lät ju nära och bra men sen visade det sig att det var ute på blå linjen...men jag tänkte "att nu kan jag inte sitta här som en pensionär " och efter ett misslyckat försök att få me mig några halv döda människor så åkte jag och mötte johan,my ,tobbe, och några och så drog vi vidare till festen. Den var inte världens bästa fest men den var helt okej, men sen blev jag mindre road av en tönt som höll på och ryckte i mig och bara var allmänt obehaglig :P ni vet vad jag menar :p Han hade förmodligen inte tvättat håret på en månad heller. Så nu är jag hemma i min varma säng, ÄNTLIGEN, har varit as trött hela dagen.

Kommentarer
Postat av: sandra

Det lät ju mysigt värre hörrö ;)

2009-03-21 @ 16:59:47
URL: http://yll.blogg.se/
Postat av: ida schmidt

HAHAH halv döda männsikor *-) :D

2009-03-23 @ 13:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0