back in town

Godafton. nu är jag back in town again. igår spenderade jag kvällen hemma hos emmsan, det var jätte mysigt, vi hade en super duper tjejkväll med ansiktsmasker och gurka, bubbelbad, whatever. sen sov jag kvar och vi gick hemifrån henne tio över sex imorse, (nightmare) men jag fick ju sova på bussen yay. sen kom vi till svenskan där jag inte hade varit på hundra år, lika värdelös som vanligt. sitter, gör ingenting och vi får en ny tråkig uppgift som jag inte är speciellt intresserad av. Jag förstår inte varför man ska kunna Det Antika Rom när man läser till frisör? swedish suck.




Sexy momas i ansiktsmasker...eller kanske darth vader och master yoda?

Sen hade vi en lite roligare lektion (förutom att jag var så satans hungrig och min mage lät över hela klassrummet). Vi avfärgade Ida, jag och Emma alltså, eftersom hon hade badat i klor, sen hade håret blivit grönt och så färgade hon håret på sin salong och så blev det svart och sotigt och alldeles för mörkt. vi fick det ändå tillslut till en rätt bra färg, men vi fick nyansera det röda med skumtoning.


jag hade tänkt träna ikväll men jag skippar nog det eftersom mitt sällskap sandra inte kunde. Det är så trist att träna själv, oftast. Men imorgon, då jävlar får jag sluta lata mig, då är jag ledig, då finns det inga ursäkter.

Sen ska jag till jobbet på kvällen och hämta mina arbetskläder, få information, anställningsbevis ect. Jag kommer förmodligen jobba ganska många helger framöver, så de lär inte bli mycket ledig tid till annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0