alla snubbar vill ju vara katt

Haha! jag är ledig imorgon, ovanligt va? ;D var det bara jag som kände  "neeeeej fucking shit" imorse när jag såg snön utanför fönstret? det tror jag icke. Imorgon ska jag ha lite hemligheter för mig som jag inte kan avslöja, en helt hemlig dag...:P I skolan idag så skulle vi göra frisyrer på varandra, och vi hade olika årtal att arbeta efter, jag hade 40-talet och gjorde vågor på emma, och hon hade 1500-talet så hon gjorde nån jätte tuperad uppsättning på mig och sminkade mig helt vit, jag kan inte påstå att jag kände mig het, men det var ju så man såg ut på den tiden och varför förstår jag inte. Gör någon det? jag fick i alla fall borsta håret med massa balsam i håret i duschen i en halv timme, nu har jag ont i armarna. vi hann inte borsta ut hela frisyren i skolan. jag skulle egentligen tränat ikväll men jag somnade med hunden, och de kändes bra mycket bättre än tanken på att gå till eriksdalsbadet i snöstormen, dessutom var sandra på nån kamera kurs ikväll så det hade inte varit lika roligt ändå. nej nu får ni nöja er med det här inlägget för idag.

Later fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0