veckoplaner

min syrra har kommit hem från cooling koffe from göteborg, jag trodde aldrig jag skulle säga det men jag har faktiskt saknat henne. ibland är de skönt att ha både en bror och en syster. man har en bästa tjejkompis och en bästa killkompis liksom.

ni undrar säkert vad jag har för mig om dagarna, de vet jag knappt själv ibland, imorgon är det jobb tills tre sen ska jag träffa idis och emmis i stan och vi ska gå nånstans och bada, bara umgås, de var ett tag sen, så de ska bli kul. man vet aldrig vad för roliga saker som kan hända när vi tre är i farten.

jag har en annan sak som bekymmrar mig nu, är bjuden på en fest på fredag (men jag ska inte gå för sandra fyller 18 då så ska till norrtälje) men är bjuden av mitt ex:s kompis, visst är de snällt att bli bjuden, men hur kul är det att sitta där med ens ex och hans nya tjej? vad ska jag göra där undrar jag. de är tråkigt att jag alltid måste avstå från att gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0