var tog vädret vägen?

det verkar då inte bli någon sol nu, storm,regn och rusk stod med stora rubriker på första sidan på tidningen..men det är såhär svensk sommar normalt brukar vara. som ni märker har jag haft en tråkig dag och därför är det roligare att skriva om vädret...hehe. just nu händer det inte så mycket för min del än jobb. medan alla andra flyr detta skit land eller åker ut på landet. det enda jag har att se fram emot är midsommar, då är jag ledig och det är fest. sen i början på juli fyller min bästis sandra 18år så de ska firas och jag ska åka till hennes landställe i norrtälje. det är planerna på de två närmsta veckorna av mitt sommarlov utan lov (vad jag vet :P).

 

jag hittade mitt favorit halsband när jag städade i mitt rum, det är en liten sjöhäst i silver med blå stenar på, jag köpte det i turkiet förra sommaren men sen förrsvann de bara :( men nu är vi återförenade igen! :D

Kommentarer
Postat av: berit

de är lugnt olga (= jag förstår,

är inte heller den bästa på att höra av mig, men jag tänker på dig iallafall hiih (=

aa jag vill leka med dig, hör av dig när du kan eftersom deär du som jobbbar (= puss olgish <3

2009-06-13 @ 23:30:15
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0