disconnect me

tjoho. idag var det berits tur att få bli sommarsnygg ;) Gjorde massa tunna slingor i hätta, så nu ser hon sådär somrigt solblekt ut ;D jag ville locka berit med plattången men det fick jag inte..! den gör sånna fina lockar, en sån plattång skulle jag själv vilja ha, man kan t.o.m göra vågor med den.  men jag fick massa dricks av berit, det var snällt :)

Dagen flög förbi jävligt fort, och fy satan vad lökigt de var på salongen, helt vindstilla och klibbigt. Sen håller de på och borrar och bygger utanför så man hör ingenting om nån säger något, man blir helt döv. men de är väl klart när jag kommer tillbaka på fredagar i höst, för jag har kvar min praktiksplats då, yay!

Jag fick gå tidigare för jag skulle gå på vattengympa, och det var så bra för min kropp, för jag kände mig ganska död och degig innan :P ungefär den känslan av att man hellre står i vassen än på stranden i sommar haha!





Kommentarer
Postat av: berit ;D

fan va porrigt ! :D satan va långt hår jag har också ? :D

langar du bilderna på msn eller? ;D pöss bröden

2009-06-01 @ 21:34:48
URL: http://idaschmidt.blogg.se/
Postat av: berit

shit fan va snyggt de blev xd

2009-06-01 @ 21:36:52
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0