miss negativ

jaha så var Ida i Marmaris. Hoppas hon skickar ett vykort annars få hon på el moppo! idag var ingen bra dag på jobbet, mina byxor var nytvättade och äckligt tajta i stjärten, jobbiga människor i köket (säger inte vem eller vilka), ont i ryggen och bara tråkiga arbetsuppgifter. jag är negativ idag, bara för att jag vet att jag inte ska göra något roligt idag, bara tvättstuga tills jag slocknar i sängen...kul..

imorgon är de samma sak, jobb jobb och jobb...men på måndag blir det kul för då ska jag gå på min efterlängtade hårförlängningskurs! nu ska jag gå till konsum med mammi så jag kanske skriver mer sen ;)

Kommentarer
Postat av: IDAAAAA

Haha,jag har inte skickat nåt kort! Trodde du att jag skulle kunna din adress utantill eller? :D

2009-06-14 @ 03:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0