nog har man mått bättre än såhär



ja ni, den här dagen blev inte som jag tänkte mig, jag och berit skulle träffats idag men de dröjde lite längre för henne med en sak och jag var tvungen att cykla iväg till sickla och köpa en grej och och nu känns de lite sent för mig att hitta på något för jag ska upp och jobba imorgon. de blir inte så mycket tid att träffas.jag längtaar till söndag då vi kan träffas, och sen mån-tis ska jag träffa emma, och sen fyller min gullebulle sandra 18 nästa vecka så då får jag äntligen träffa er, jag saknar er :( när jag inte jobbar så jobbar ni, orättvist! iofs kunde jag åkt till sandra idag men jag trodde ju att berit och jag skulle leka ;O jag saknar er allihopa kan jag säga, det är inte kul att jobba så mycket, de känns ensamt och man är trött konstant, så jag känner mig inte så jätte glad. sen allt tjaffs med mitt ex som jag inte orkar gå in på, det går bara inge bra för mig nu, de känns inte ett dugg kul just nu. jag längtar tillbaka till förra sommaren. 

Kommentarer
Postat av: sandra

och jag saknar dig gumman<3

2009-06-25 @ 20:37:04
URL: http://yll.blogg.se/
Postat av: Bodil

Hej Linn! Det är ibland kul att jobba, iaf när man får lönen, du jag har en massa utväxt som ser svart ut? Lust att fixa det snart? Kram

2009-06-25 @ 22:11:35
URL: http://bodil.blogg.se/
Postat av: Linn

visst kan jag fixa den, men nu i juli blir de svårt, jobbar nästan varje dag, samt att de e semester stängt v.28-29 :/ men i augusti om du kan stå ut tills dess!

2009-06-26 @ 00:38:52
Postat av: Linn

visst kan jag fixa den, men de blir svårt nu i juli, jobbar näsan varje dag, samt att de är semester stängt på salongen v. 28-29, så de får blir i augusti om du kan stå ut, för då gör jag det gärna :)

2009-06-26 @ 00:40:53
Postat av: berit

aaaaaw, förlåt :(

men inge bang på att glidit in till stan och smetat ner dig med glarre (= mohaha,

äsch vi får ta de på söndag istället ;p

saknar dig med gums, men vi ses ju snart ;) pösss

2009-06-26 @ 02:38:32
URL: http://idaschmidt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0