21 juni

dålig uppdatering, jag vet, say no more. jag orkar inte berätta om min midsommar, jag har inga roliga bilder heller, men jag kan sammanfatta den med att den var bra. sill, potatis, bla bla bla. emma kom hem från frankrike idag så vi låg nyss och pratade i telefon i en timme, jag har saknat den kvinnan. förhoppningsvis kan jag följa med henne till landet i juli, myspys! egentligen kunde de blivit nu på tisdag men först ringde min chef och frågade om jag ville jobba då så jag sa ja, sen ringde emma och frågade om jag ville med..så typiskt.. men eftersom jag bara har en provanställning så måste jobbet prioriteras, så jag försöker tacka ja så mycket jag kan när de frågar. vill inte att de ska tro att jag är lat och inte vill jobba.



jag tog mig friheten att ha lite "kvalitets tid" med wilma och klättrade upp för hammarbybacken och där satt vi och stirrade ut över stan och rensade tankarna lite. att sitta där uppe känns som att rymma lite från allt och alla och bara andas för ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0