the world is not enough

jag kände mig så dum idag när min chef frågade mig när jag slutade skolan, jag svarade " ehh ja torsdag eller fredag, lr jag vet inte" för jag visste att han skulle fråga om jag ville jobba då, så han ba"vet du inte när du slutar :O" och tittade på mig som jag vore en alien. Så jag sa nåt för att inte jobba på fredag, för jag ska redan jobba imorgon,lördag och söndag. Och jag har jätte mycket saker som jag skulle behöva göra, som att köpa lite nya kläder (rensade garderoben förut) och städa mitt rum, de e fan dammråttor på golvet. samt tvättstuga. Det är svårt att hinna med sånt när man jobbar, sen finns de så mycket annat jag måste hinna med som skolan, kompisar, träning, hunden, mina kunder, jag hinner inte alltid allt fast jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0