sommar horoskop?

jag brukar läsa horoskop varje dag, och ibland är de lite skrämmande när de stämmer. Oftast gör de ju det på mig, men man undrar ju om de inte skriver om saker som är rätt "typiska". vad tror ni? någon annan som kanske också tycker det är lite roligt med horoskop?:P
såhär stod det i alla fall i mitt "sommarhoroskop" som är på bilden ovan men lite suddigt:
JUNGFRUN

Högsommaren blir lite knepig, Du blir besviken på kärleksfronten och dessutom känner du dig inte i form. Goda vänner och många skratt hjälper lite, men största trösten är nog ändå att sensommaren blir desto mera lyckad. Romantik, ren och skär förälskelse och antingen en fantastisk fest eller en resa gör slutet på sommaren till en riktig höjdpunkt.
 
Soliga dagar: 27/6, 25/7, 21/8
Regninga dagar: 21/6, 4/7, 27/8
Passa på att...sköta om din hälsa. Nyttig mat och frisk luft ger nya krafter.

det som står om högsommaren är sant, den är knepig för att jag jobbar :P och jag är besviken på kärleksfronten, och jag känner mig inte i form för jag hinner aldrig träna och jag äter skit på jobbet :P de som står om vänner är sant, då glömmer man bort allt de där jobbiga :P och jag tror att sensommaren blir mer lyckad eftersom jag är ledig då och ensam hemma. jag har också funderat på att resa nånstans eller ha en födelsedagsfest :D och de där med förälskelse vet jag ingenting om haha. dock gillar jag inte de där om att de ska regna på min födelsedag :O xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0