rätt eller fel?

jobb imorgon dåra..11:45-21:00...weeei. tur att man är ledig över midsommar..fast jag kunde lika gärna jobbat nu när alla är borta och jag typ inte har nåt speciellt för mig förutom att fira lite med familjen...eventuellt oscars party men vi får väl se hur det blir med den saken. fick inte ta med mig några killkompisar heller så de lutar åt att jag inte ska gå.

jag har tänkt på en sak, vi människor spenderar oerhört mycket tid till att ta reda på vad det är vi egentligen vill, men i slutendan verkar det aldrig bli bra. jag hatar att vara förvirrad, och när andra är det också. Men hur vet man att man gjorde rätt val? i skolan finns de alltid nån som säger vad som är rätt och fel, hemma och på jobbet också, men inte i kärlek. och ibland vet man varken ut eller in, och jag har alltid vetat vad jag velat innan med mitt liv, vad jag vill jobba med, var jag vill bo, osv. men det här ..ja de ni..

GODNATT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0