promqueen!

Idag var det skolavslutning för min del men jag har ängnat hela eftermiddagen efter det till att sätta upp syrrans hår och sminka henne, dessvärre fick jag ingen bra bild på sminkningen, men jag ringde i panik till bodil (som är utbildad makeup artist) när jag stod på kicks och skulle köpa en ögonskugga, jag hade beslutsångest och behövde tips. tillslut blev det en guldglittring ögonskugga. jag hann i alla fall med både sminkning och håret, fast jag hade velat sätta i en ros till i hennes hår, men de fick jag inte, hon ville inte vara "för mycket" vilket jag inte förstår för jag älskar själv att vara "för fin". Fast Balen/avslutningsmiddagen är inte så seriös som på andra skolor, här kan folk komma i sommarklänningar och se vardagliga ut. vilket är tråkigt för man går ju bara på bal en gång i livet.  Jag fick i alla fall massa bra ord av syrrans kompisar för frisyren, de tyckte de var jätte fint^^










jag köpte lite för många blommor, men de var så billiga, så de som blev över fick stå i mitt rum och bara lukta gott ;D



här är blekfisarna. avgångselever 2009 på blommensbergsskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0