på dåligt humör,spöregn och bullar

jag är fortfarande på dåligt humör efter jobbet, det är en person som är extra jobbig som jag egentligen inte orkar jobba med. som grädden på moset har jag mensvärk och mår lite illa. det var inte kul att jag fick åka värsta omvägen hem för att inte behöva gå i regnet heller.

ibland undrar jag om det är massa halvdöda människor som besöker min blogg för det är så dåligt med kommentarer. lite uppiggande och glada kommentarer vore trevligt, om ni nu tycker så förstås. Det är så tråkigt att ni bara läser men inte kommenterar, för jag vet ju att ni är en del. nånting måste ni väl ändå ha att säga?

just nu bakar min söta storebror bullar, först glömde han att ha socker och kanel i bullarna, haha. men när jag provsmakade degen kände jag det, det smakade bara bulldeg och smör haha!



när det regnar ligger wilma inne och darrar och vägrar gå ut för då kan man bli blöt om tassarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0