inköpslista

  1. ny väska, min gamla är trasig, äcklig och omodern.
  2. skor, nya att ha till vardags
  3. sommarklänningar
  4. bikini, för man ska ju köpa en ny varje år eller hur ;)
  5. underkläder- har rensat garderoben på gamla så nu ska det nya in!

jag är så less på h&m kläder så jag ska utmana mig själv och inte handla något där (vilket jag ofta gjort) , kläderna blir ju noppriga efter två tvättar och tappar både färg och passformen helt.


mina favvo affärer just nu, (big yesyes ;D)

  1. nelly.com- snabbleverans, ingen svettig shoppingtur och bra när rman inte har tid för shopping:P
  2. Zara- alltid fina sommarklänningar.
  3. Vila- börjar bli min favvo mer och mer!
  4. Gina tricot- oftast hittar man vad man letar efter, och de har ett stort utbud, men ibland blir de för mycket "fjortiskläder".
  5. Monkii- lite udda saker och massa gulliga tryck på monster :)
  6. MQ. dyrt men bra kvalité.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0