i dreamed a dream

jag glömde berätta för er om min dröm inatt!! Den var hel skum, den började med att min bror hade tagit körkort (han håller på och övningskör nu) och vi åkte i hans nya bil typ ute på landet på en motorväg som aldrig tog slut, och den var bara helt rak och platt. Och så satt brorsan och körde i vår stora nya bil, och jag satt brevid honom. Vi satt och pratade och jag kommer ihåg att vi skrattade men har inget minne om vad vi pratade om eller vart vi var påväg. Det var mulet ute. Och jag ser inga bilar framför oss men däremot massa på andra sidan i motsatt riktning. plötsligt kommer en röd audi, som kört in i våran fil från den motsatta riktningen och gasar på mot oss och jag bara ser hur den kommer närmare och närmare men i typ slow motion. men det är ingen som kör bilen, för jag kan inte se någon i bilen. Och vi krockar och det blir en jävla smäll, hela bilen blir mosad och förstörd där fram. men vi dog inte, men brorsan skadade benen, och jag fick typ massa blåmärken och sen minns jag inget mer av drömmen för sen vaknade jag, och jag trodde att det hade hänt på riktigt för det kändes så verkligt fortfarande, jag hade fortfarande kvar bilderna i huvudet. det är så läskigt att drömma ibland, för ofta är de något som faktiskt har hänt, något som man har pratat om på dagen eller om något som man ska göra. efter den här drömmen så tänkte jag att jag ska aldrig skaffa körkort :P




brorsans favoritbil, en sån här skulle han vilja ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0