i dont understand what you´re trying to tell me

jag är irriterad, eller inte så jätte nu (har varvat ner lite:P). De gick inge bra för mig att jobba idag, jag fick jobba med en kille som var ny som var jätte SEG, och de spelade ingen roll om jag sa tjugo gånger att han skulle jobba snabbare! Inte fan var jag sådär seg i början. gahh! tvungen att skriva av mig. Tur att jag är ledig imorgon.

imorgon har vi tydligen skolavlslutning, först skulle vi ha den 8:e sen 5:e och nu blir de imorgon. känns förvirrande. sen har vi egen hårvård imorgon men frågan är om jag hinner det för jag ska göra en balfrisyr på min syster, jag skulle vilja hinna göra det ordentligt och eventuellt köpa något att sätta i håret, blommor typ. Jag lägger upp en bild imorgon om de blir något som jag blir nöjd över.

NATTI!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0