hårförlängnings kurs

idag mina kära läsare har jag varit på kurs, med alexandra. det var jätte kul och jag blev verkligen inspirerard. förmiddagen bestod av teori och eftermiddagen av praktiskt arbete, då vi fick göra på varandra några slingor. Alexandra gjorde ca 20 slingor på mig i röd/brun för jag ville ha lite effekt. och jag gjorde tio stycken på henne. egentligen ska man göra många många fler om man gör en helförlängning men nu testade vi bara. Nästa vecka ska jag göra på mamma, hinner inte den här veckan eftersom jag jobbar 6 dagar i rad, sen tar de typ två dagar från att man beställt håret tills de kommer till salongen. Den här metoden känns verkligen jätte bra att jobba med, den är skonsam, man får ett naturligt resultat (extra bra på tunt hår). så prata med mig om ni vill ha en bra hårförlängning till ett bra pris!



här har jag satt fast slingor på alexandra, det såg väldigt naturligt ut sen när jag klippte in det med det riktiga.



vi åt lunch på nån italiensk restaurang i gamla stan. (jag älskar italiensk mat) vi åt oss proppmätta.



Jag åt nån pasta med chili, oxfilé, champinjoner osv. jätte gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0