en del fattar trögt

jag blir så arg, det är ett pucko på jobbet som förföljer mig, när jag går till bussen, och håller på, jag säger nej och han fattar verkligen inte, har pratat med min chef massor med gånger som har pratat med honom! och nu igår så hade puckot tagit reda på mitt mobilnummer (gått in på min chefs kontor och snokat efter det) och ringt mig. de verkar inte spela någon roll vad jag säger, han säger bara till mig "i min kultur bestämmer mannen" (ja han kommer från nåt skit land), asså vad fan ska jag göra? jag mår illa av att jobba med den här människan som inte kan låta mig vara. vad är nästa grej liksom? att han tar reda på min adress eller? det har varit såhär sen jag började i mars och nu är de fan nog, imorgon ska jag prata med restaurangchefen, och blir de inte nån ändring så vet jag inte vad som händer.

nu ska jag käka sen dra och bada med viktor, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0