spikat och klart

min helg var redan fullbokad innan jag själv knappt ens visste om det. imorgon ska jag lämna min vovve hos erik, eftersom jag ska jobba mycket nu sista dagarna och är ensam hemma. tänkte även försöka gå till salongen och få tid att fixa mitt skatbo till hår, vet inte ens när jag klippte mig sist. sen på fredag jobbar jag och så är de nån slags grillfest med jobbet, tror jag ska gå, annars ska jag leka med emma och ida. och på lördag jobbar jag sen är det fest hemma hos ida.
tänkte även försöka ta reda på hur de blir med mitt jobb i höst, de verkar som att jag får behålla det, vad dem sagt än sålänge, men jag måste få veta säkert, vill boka min thailandsresa! än sålänge är de bara jag och syrran men det vore jävligt kul om ida och emma vill hänga på :)



 



jag kommer sakna mi bello...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0