ingarö

ute på ingarö finns de ett ställe som heter hanskroka, där vi hade landställe en gång i tiden men min morfar gick och sålde det vilket ingen förstår idag förutom han själv. puckat. hur som helst har vi under hela min barndom åkt hit och badat minst en gång om året, för mig är det väldigt speciellt, även om de bara är en gång om året. jag kan varenda buske, klippa, bryggan, myrstack, och jag har så många minnen här.



goa gubbar!



gäddvassen...där vill man inte gärna simma förbi..





min rump gubbe!



kallt?



nej, jävligt skönt och nästan hela stranden för oss själva.



mamma hoppade i.



blåbärsplockning, goa blåbär som blev till en väldigt god paj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0