en månad minus en dag

tills min artonårsdag, nedräkningen har börjat. just nu har jag egentligen inte så mycket att skriva om men efter en del tjat så gör jag mig besväret. jag känner mig lite nere efter att ha jobbat så mycket. känns som att jag bara sover äter och jobbar. på lördag kväll börjar i alla fall min semester och då fyller idas syrra år så jag ska dit. familjen åker på fredag morgon så då blir jag ensam i två veckor framåt. med hunden. hoppas på lite sällskap då, speciellt från sandris som jag knappt hunnit träffa. saknar dig jätte mycket! jag saknar alla jätte mycket, ibland är det jobbigt att vara just den enda i ens vänskapskrets (av tjejer) som inte har en pojkvän, vad jag försöker säga är att man blir lätt ganska ensam innuti liksom när dem åker iväg på semester med sina pojkvänner. men jag försöker alltid vara ganska förstående. men jag har alltid kännt mig ganska ensam innuti enda sen jag var liten, jag vet inte varför, men ja har lärt mig att leva med det. kanske alla gör det ibland, undrar jag.




Kommentarer
Postat av: sandra

Klart jag kommer på besök! Saknar dig med en massa<3

2009-07-29 @ 18:48:20
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0