bio,shopping och grillning



syrran och jag var i stan idag och den blev lite shopping, och jag måste bara säga att vad det är lite folk i stan, tomt i  butikerna, ingen trängsel i tunnelbanan och vi var inte tvunga att sitta brevid någon heller på bion. förvånansvärt lugnt. vi gick runt lite i nån timme innan bion började, och jag hittade ett par as snygga party skor (med världens klack :P) och jag var verkligen sugen på att köpa dem, plus att det var på rea. men någon fruktansvärd del inom mig sa att jag väntar med det där tills sen när jag fyllt 18...



sen åkte jag hem till viktor och vi grillade, lammfärsbiffar med fetaost och soltorkade tomater och till det klyftpotatis med tzatsiki. viktor hade ingen fantasi och jag var bara sugen på grekisk mat eller sushi så de fick bli grekisk...jag fick i alla fall godkänt. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0