förvirrad är ordet för mina tankar

varför blir aldrig något som man tänkt sig? hur mycket man än anstränger sig och försöker? jag har tagit skit så länge nu och haft så många negativa saker som hänt att jag borde få uppleva något bra snart! Jag vågar inte hoppas på något bra för jag blir så besviken när det inte blir så. Jag saknar kärlek, RIKTIG kärlek. det är så orättvist. jag saknar att må 100% bra och att våga släppa loss, att bara vara. jag saknar allting som alla andra ser så självklart. det är så mycket krav! krav, krav, krav! man kan omöjligt uppfylla alla krav, det är orimligt, och de är en sån stress idag, att man glömmer bort att leva....suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0