grizzly

nu har jag gymmat och här sitter jag och väntar på att erik ska komma, han ska äta middag här, men sen vet vi inte om vi ska sova här för mamma har typ blivit magsjuk. mysigt. har redan varit sjuk i en månad nu så jag dör om jag blir det igen. igår slutade vi halv fem och sen var jag i stan och köpte en present till mamma med brorsan, det blev två deckar böcker, vi gick runt i tre timmar och jag var ganska trött i benen och huvudet, så vi beslutade oss för det. svårt att köpa presenter till vuxna tycker jag. det var så kul när vi gick förbi en pälsaffär, då såg vi en klubbad grizzlybjörn i fönstret och vi var bara tvugna att gå in och prova alla pälsmössor.  sen skulle jag gått på bio med johan och nåra men jag var verkligen trött! så nu måste jag komma på något att gottgöra johan med, som straff, de kanske lät lite fel, haha! (inget sexuellt menat xD)  jag lägger in en bild . nu orkar jag inte skriva mer. pussar



brorsans favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0