min dag och vecka

nu har jag lagt mig i sängen och ska snart sova, men innan tänkte jag berätta om min dag för er. Jag kom försent till skolan, sen hade vi håruppsättningar på schemat, nåt som jag verkligen behöver öva på! Jag hittade på en egen variant och använde en flätteknik som jag lärde mig på praktiken igår, hur som helst så blev jag inte klar i tid och det är alltid lika irriterande att man då ska börja plocka ur alla hårnålar osv när man kämpat i timmar. grr. Sen hade vi kultur&stil och då såg vi på en film om 1800-talet "madame bovary" eller så som jag och emma skulle säga "madame bordell"...den handlar om en olycklig gift dam som har massa älskare om det var någon som var intresserad...

sen åkte jag hem till min dog, bytte om och mötte sandra för vi skulle träna spinning 18:30, omg vad jobbigt det var när man inte gjort de på ett tag! sen kom jag hem vid åtta och klippte min bror (gratis:O) sen städade jag lägenheten och hade tvättstuga, sen hoppade jag i duschen och nu ligger jag här :P


och såhär har jag skrivit i min kalender :


Onsdag: slutar 11.30, luncha med emma? jobba på salongen och göra slingor på Marie. Ida fyller 18! <3


Torsdag: Börjar 12.15 slutar 16:00, spinning 17:00 med sandra. Jessica fyller 18.


Fredag: Slutar 16.30, Är på kurs hos Loréal. Sen träffa sandra, kanske festa. Får lön!!!


Lördag: Jobba på öppet hus på skolan 10:45-15:00, Släktmiddag på restaurang på kvällen. Klippa Erik.

Söndag: Nada?  förhoppningsvis träning och shopping med syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0