vardagsbekymmer...

hej era latmaskar som aldrig kommenterar. nu är jag hemma, jag har varit lite upptagen igår och idag, igår sprang jag och emma och letade efter en praktikplats åt henne hela eftermiddagen, och idag var jag i skolan, och slutade sent, vi rullade permanent, fönade vågor osv. sen tränade jag spinning med bästis. Jag tog i så hårt att jag fick spykänslor, men de är en väldigt normal känsla när man tränar spinning eftersom det är så konditionskrävande. hehe. imorgon hoppas jag att det är fest, i tyresö, det brukar alltid vara roligt *hoppas* annars ska jag och sandra nörda gh eller så kanske ett biobesök blir av.^^ vad ska ni göra?

Jag längtar till våren och sommaren då man kan vara ute på kvällarna, och slippa en massa tjocka kläder! jag längtar tills jag fyller år! AAAAAHHH! jag får rabies. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0