dags för frågestund om 2008!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag reste utomlands


2. Höll du några av dina nyårslöften?

ja, att börja träna :P


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som stod dig nära?

nej


5.Vilka länder besökte du?

Turkiet ;)


6. Mest efterlängtade möte?

ehm..det måste jag nog fundera på..haha


7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Pojkvän, pengar, körkort, lägenhet, listan kan göras lång!


8. Vilka datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

4 April
2 Augusti
1 Maj
31 Oktober
15 Mars

9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?
skolavslutningen, tiden med jesper, midsommaren med vännerna och såklart resan till alanya med erik :)



10. Vad var din största framgång 2008?

oj, den var svår, jag blev mer självständig och lärde känna massa nya människor



11. Största misslyckandet?
hmm..jag kommer inte på något speciellt..kanske när jag gick bakis till jobbet? haha



12. Största misstaget?
litade för mycket på folk.


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?
för många gånger!


14. Bästa köpet?
en resa till turkiet.


15. Träffat någon kändis?

nope


16. Vad spenderade du mest pengar på?

kläder som alltid?


17. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, många. erik t.ex när vi var tillsammans. sandra min bästis, varje gång vi träffas :P


18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

jag måste tyvärr säga "ella ella" med kate ryan, den blev jag hjärntvättad med när jag sommarjobbade och vad den sög hårt!


19. Har någon du känner tagit körkort?

ja, oscar, fredrik, osv


20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

till och från, våren och sommaren var bra tider iaf :)


21. Vad önskar du att du gjort mer?

varit snällare, men de gör man ju alltid :p och ibland elakare, när någon varit det mot mig.

 och vågat mer.

22. Vad önskar du att du gjort mindre?
bråkat med jesper och skyllt mina fel på andra


23. Hur tillbringade du julen?
hemma


24. Blev du kär i år?

ja, de kan man säga.


25. Hur många one night stands?

inga.


26. Favoritprogram på TV?

hål i väggen? haha, jag tittar knappt på tv.


27. Bästa boken du läste i år?

förmodligen ingen, ingen jag läste ut  som jag läste frivilligt utanför skolan:P


28. Största musikaliska upptäckten?
räknas min ipod? haha


29. Något du önskade dig och fick?

en ipod...massa nya vänner :)


30. Något du önskade dig men inte fick?

en kamera, ett extrajobb, kärlek


31. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

jag gick i skolan sen firade jag med en kompis som fyller på samma dag.

sen åt jag sushi på nåt ställe med familjen.

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ja.. kärlek


33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

jeans, linnen, uringat, tunikor, klänningar.

mycket bas kläder, många nya skor, mycket svart, mycket blommigt på sommaren. typ vanlig ? xD
34. Vad fick dig att må bra?

vänner och resor.


35. Läskigaste upplevelse?

när en kompis blev överfallen.

37. Årets fest?

det var många bra och roliga fester 2008, jag minns speciellt när jag var på fest i tungelsta med erik, ida och martin i en villa med 300 pers, jag dansade på bordet (ovanligt eller hur? ;D ) med massa halvnakna framlingar, sen åkte jag och erik nattbuss hem i tre timmar i en nerspydd buss och så var det slagsmål också på bussen. sen somnade vi på den andra nattbussen hem till erik så vi fick gå hem i en timme och de var minusgrader ute, vi var hemma vid fem på morgonen. härligt.


38. Vad är du mest stolt över från 2008?

att jag målade mitt rum? xD


39. När var du mest nervös?

när jag träffade jesper tror jag.  

40. Där du tillbringat flest helger?

överallt förutom hemma? kanske hos erik


41. Vad fick dig att må dåligt?

obesvarad kärlek. och andra mer personliga nedgångar i mitt privatliv.


42. Hur kommer nyårsafton spenderas?

jag var med sandra och massa andra vänner, först hos johan, sen i tyresö på en stor  fest :)


43. Vem saknar du?

Peppis<3 och erik som snart  åker till karibien i tio veckor, och sandra och aa, alla på olika sätt :P och en f.d bästis.


44. De bästa nya människorna du träffade?

Jesper, petra, anne, anna, julia, sanna


45. Ditt mål för 2009?

träna 3ggr i veckan. försöka spara pengar till körkort, ta mera kontroll i mitt liv, gå på krogen(om man nu kan ha det som ett mål?:P haha) tills jag rent av spyr på det, träffa massa nya människor..m.m.

46. Vad längtar du till år 2009?

det alla längtar till, att fylla 18



kopiera och fyll i på din blogg! :D


Kommentarer
Postat av: E

trodde inte du skulle ha körkort :O

2009-01-14 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0