saturday night fever

Hej! det är ändrade planer för ikväll, skulle egentligen på restaurang med morfar och company, men hans sambo var sjuk så det blev inställt, så istället ska jag på en fest här i hammarby sjöstad med lite gamla vänner. Det är najs, då kan jag dra hem när jag vill, på fem minuter :O så nu sitter jag och sminkar mig och har satt i löshåret.

Vi hade ju öppethus idag i skolan och erik och jenny blev jätte nöjda, kul! så nu ska jenny börja gå hos mig. Personligen tyckte jag att slingorna som jag gjorde på henne passade henne jätte bra. Efter skolan åkte jag till stan och hälsade på mamma och köpte ett linne, en blommig tröja och en tunika från gina tricot.  behöver uppdatera garderoben lite, ska köpa en blommig blus på h&m nästa vecka sen får jag klara mig den här månaden. Fick några tusen i lön igår som ska sparas till mitt körkort och om jag kan så ska jag försöka spara studiebidraget också. Visst är jag duktig ;D

Trevlig lördag på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0