me is happy

jag ska på jobbintervju på fredag! för ett telefonförsäljar arbete, hoppas jag får det! det skulle verkligen vara bra för min ekonomi. Hoppas inte bara lönen är på endast provision, det är ju inte så kul. Sen ska jag få komma på intervju på mcdonalds också, men jag vet inte när än. De blir nog svårt att välja bland dem om jag får dem, telefonförsäljar jobbet är ju närmast och så kan jag jobba när jag vill, mcdonalds har en fast lön, men bestämda arbetspass. båda har för och nackdelar. nått att fundera på.

Kommentarer
Postat av: julia

är det hjälpfonden du ska till?:)<3

2009-01-27 @ 23:35:01
URL: http://juuuliia.blogg.se/
Postat av: Anonym

de brukar va fast lön första veckorna, sen blir det bara provision, iaf på ett sånt företag. kanske varierar men skulle inte tro det.

2009-02-01 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0