lost without you

hej här kommer ett litet inlägg ifrån miiig. yeeho. jag kom nyss hem,  ska hoppa in i duschen snart. ska vidare till salongen och jobba och efter det på middag med morfar. Men jag tänkte berätta lite om igår kväll. Jag skulle ju på arbetsintervju men jag gick vilse och hittade inte adressen jag skulle till och det känndes verkligen pinsamt men tillslut hittade jag och fick en ny tid.På måndag kl 19. Då vill jag verkligen inte komma försent.

Sen åkte jag hem och käkade tacos med familjen och sen fixade jag mig och åkte på fest i jorbro. Den var väl kul, men satans vad det var dyrt att köpa dricka där, jag blev ruinerad. Det sved i plånboken! Sen var det efterfest hemma hos idas kompis och då vart jag jätte seg och grinig, som grädden på moset spillde nån en liter öl över mig och då brast allting för mig, då kom all ilska ut som jag gått och bärt på. All den ilska som bara samlats under de senaste veckorna som jag inte orkat ta itur med, dels den ilska över en person som jag är arg på, sen andra mer personliga händelser. Sånt som jag bara lägger åt sidan och inte vill tänka på, usch nu vvill jag inte blogga mer. see ya.

Kommentarer
Postat av: sandra

Finns alltid om du vill prata bästa vän<3

2009-01-31 @ 22:41:43
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0