jag smider planer

det här med att fylla 18, visst vill man ju att det ska vara ett minne för livet, och jag har två olika alternativ, antingen har jag och sandra en gemensam fest, eller så går jag ut på krogen med bara de närmaste. det sista alterrnativet är det enklaste och som kräver minst pengar och planering. men det första är förmodligen det roligaste. och andra sidan så har jag hela sommarlovet på mig att planera med sandra om vi nu bestämmer oss för att ha en gemensam fest. det gäller ju att hitta en fräsch lokal nära stan, ha pengar, fixa bra musik, göra en gästlista, städa, fixa massa dricka, you name it. samtidigt är det så mycket andra saker som jag vill ha pengar till, som att resa med syrran, körkort,  gå en hårförlängningskurs, bla bla bla. jag vet inte hur jag ska få ihop allt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0