happy

idag är jag så stolt över mig själv! jag vågade redovisa! det har jag inte gjort på länge, men idag så bestämde jag mig för att "nu ska jag fan göra det" och det gick bra! im so happy :) sen har jag börjat få in permanent rullningen efter att petra visade mig ett sätt och de går snabbare och snabbare för mig att rulla, yay, det börjar gå framåt för mig. jag hann även med lite träning på gymmet med sandra och snacka shit, de e så skönt. imorgon har jag en lektion mellan 10:30-11:30 sen slutar jag, då tänkte jag eventuellt kolla på en present till mamma som fyller 43 på söndag. frågan är bara vad? och jag har inte så mycket pengar i plånboken heller.

Kommentarer
Postat av: sandra

E stolt över dig gumms! Det kommer jag alltid vara<3

2009-01-14 @ 12:32:51
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0