över ambitiös?

nu ligger jag här, med 39 graders feber, har frusit i tre timmar och skakat men har äntligen slutat skaka. varför måste jag bli sjuk? nu fattas bara vinterkräksjukan. great. Men jag var i skolan idag, gjorde inte så mycket, tränade på att föna vågor, rätt kul tycker jag.  Känns som att vi bara gör samma saker i skolan, man skulle egentligen öva på att göra folieslingor men de är typ det jag känner att jag verkligen kan, de har jag gjort hela hösten på min salong på minst en kund varje gång. De jag skulle vilja lära mig mer är olika färgtekniker med folieslingor. ibland är våran lärare för långsam. men det kanske bara är jag som gillar att jobba i ett högt tempo. jag har redan börjat öva inför gesällen, jag betar av de olika momenten på min praktik, ska bara skaffa en bok där jag kan anteckna vad jag behöver öva mer på och sånt. Jag ställer höga krav på mig själv, jag vill inte stå där den dagen på gesällen och känna mig osäker på det jag gör, det ska vara och kännas 100% bra.

ahh de ska inte ringa om jobbet förrän på torsdag eftermiddag, det känns nervöst att vänta. men jag ska inte förvänta mig att jag får jobbet för då kommer jag bli jätte besviken. men jag vill verkligen ha det, stämningen där kändes jätte bra. plus att i snitt tjänade dem mellan 600-1000kr på fyra timmar, det är mer än jag hade trott. De pengarna är väldigt välkommna ska jag säga! .:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0