på språng

nu är det lov!! yes! fast det känns inte som det :S idag hade vi farouks färgkurs i skolan i nästan fem timmar, vilket innebär att vi sitter och lyssnar på färgteori och kemi, och det fick jag väldigt ont i ryggen av. sen gick jag och ida på h&m en sväng och köpte strumpbyxor, läppglans och två blusar. jag blev rätt nöjd med min shopping! efter det fick jag skynda mig till salongen och hämta värmespolarna som jag skulle låna över helgen. jag höll på att glömma bort dem. och nu har jag bara lagat tacos till middag ikväll och klippt brorsan. resten av kvällen tänker jag bara lata mig och imorgon ska jag försöka mig upp och gå till gymmet på dagen, sen på kvällen ska jag på idas 18års fest, så ser det ut ikväll och imorgon. got to go ! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0