alla hjärtans dag

jag
har inget busskort, emmas kille tog det så jag får sitta hemma ikväll. crap. och imorgon är det alla hjärtans dag, och jag tycker det är en jätte mysig dag om man har en pojkvän att skämma bort, förra året fick jag en jätte söt miranda nalle av erik, och jag skämde bort honom med rosor och lite annat...men man kan inte få allt, så i år får jag skämma bort mina vänner med kärlek istället. Alla hjärtans dag är faktiskt en av mina favorit dagar på året, (och så nyår förstås..) den känns som att den dagen har en mening med att firas, och inte som julafton då man egentligen firar jesus födelse men allt kretsar om presenter.

 
glad alla hjärtans dag till alla mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

desamma :)

2009-02-13 @ 23:29:49
Postat av: sandra

Glad alla hjärtans dag på dig med bästa vän! Älskar dig över allt annat<3

2009-02-14 @ 18:18:48
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0