dagens tankar

ibland sitter jag och tänker för mycket, jag tänker ofta på saker som jag inte borde gjort och på mycket som jag ångrar. idag när jag satt på bussen var ett sådant tillfälle. det finns en del personer som jag ångrar att jag släppte in i mitt liv, och det gör mig så frustrerad, för jag kan inte ändra på det. jag är en väldigt självkritisk person och jag lägger gärna skulden på mig själv när det händer något, och det tar ett tag innan jag hämtar mig från det för jag fäster mig så gärna väldigt lätt vid människor. och det kan vara en stor nackdel när man bråkar med en person, för då känner jag mig så dum som öppnat mig för den personen som gör så mot mig. då mår jag så dåligt, för att jag har trott på den personen. det finns så mycket som jag vill göra i mitt liv just nu. och de finns så mycket som händer i mitt liv just nu som få vet. Jag känner mig så dömd, ibland, och de är egentligen ingen som har rätt att dömma mig för de finns mycket som sagt som få vet. det är mycket blandade känslor. just nu så känns de inte bra, jag mår jätte dåligt av att jag måste träffa en viss person i helgen, men även av andra saker.   och det är lika bra att jag sätter punkt här för annars lär jag skriva en bok.

Kommentarer
Postat av: sandra

Du är den bästa vän som finns på hela jorden, glöm aldrig det <3

2009-02-17 @ 22:56:19
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0