holiday

hej allihopa. nu har jag haft bloggpaus under sportlovet och nu undrar ni säkert vad jag haft för mig. det har hänt både bra och dåliga saker men jag kan sammanfatta det med att jag har festat, gått på bio, fikat, tränat, träffat vänner,shoppat,  jobbat på salongen och haft massa sovmorgonar! Jag vet att många av er åkt skidor, något jag kanske borde testa nån gång, eller? ;D

Jag kan också berätta att jag har fått jobb, både extrajobb och sommarjobb på mcdonalds på värmdö. Det är fast lön, och chans till fast anställning deltid efter sommaren om jag är duktig :)

Under lovet har jag också haft mycket tid att bry mig om mig själv, och tänka på vad jag mår bra av, och det har jag behövt, speciellt nu behövde jag det då jag känt att det blivit för mycket, för mycket deppiga saker som ingen skulle må bra av. Jag vet ännu inte hur de "sakerna" kommer  att lösa sig, men man kan ju bara hoppas på det bästa eller hur?

Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0