och så var det torsdag

hallå. idag började jag tolv, sen hade jag en kund, en tant med en ganska jobbig röst men hon var ändå söt på något sätt och försökte skoja med mig. jag färgade hennes gråa utväxt och gjorde folieslingor. sen rullade jag hennes hår på värmespolar och hon var så fantastiskt nöjd. jag fick 40kr i dricks, haha. det är ju alltid något. jag längtar bara tills jag får ta betalt och få lön. jag vill ha en egen inkomst, gah!

och nu har jag precis fått lite egen hårvård, tagit bort utväxten och sen gjort en liten glansvask på längderna. så nu glänser mitt hår :P det enda som saknas är en klippning, men de blir ju aldrig av eftersom jag aldrig får tid då jag bara gör alla andras hår.

nu är det väldigt mycket på g i min kalender, massa träningspass, kunder, födelsedagar, studentskivor och fester. den ser ut som ett kladdigt ritblock, och något som också är kladdigt, är mina händer av färg. nu ska jag torka håret. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0