torsdag

hejsan. nu sitter jag och dricker te med wilma. Jag var i skolan idag, vi hade en lektion i färg, och mitt i den går brandlarmet och allt vatten stängs av. så våra dockor stod och möglade med färg i håret för vi hade inget vatten. Och vad jag tyckte synd om dem i min klass som satt med färg i håret och alexandra som satt med en avfärgning. verkligen inte läge för avstängning av vattnet. vi  fick gå hem när vi fortfarande var utan vatten efter en timme. Efter skolan var jag förbi på salongen och hämtade en kurskatalog om hårförlängningskurser, ska titta lite i den ikväll. Sen hälsade jag på mamma på jobbet och letade efter något att ha på mig på idas fest nästa helg, har köpt något men jag tänker inte säga var eller vad, de får ni se då;) nu ska jag göra manikyr, ciao!


manikyrset från depend, jätte bra tycker jag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha illa för bruden med färg i håret xD

2009-02-12 @ 23:50:28
URL: http://yll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0