pisskorv

Jag är på jätte dåligt  humör just nu. Igår fick jag veta att jag fick jobbet (jippie, men ta inte ut glädjen i förskott) så idag var jag med några andra på en säljutbildning på företaget, fick massa information om hur man säljer deras produkter bla bla bla sen några timmar senare skulle vi börja ringa, och de gick inte alls bra för mig, de flesta var jätte otrevliga sen råkade jag ringa någon vars man hade dött och ni kan ju tänka er hur det samtalet dog ut snabbare än blixten. Så jag sålde ingenting, NADA. jävla skit jobb egentligen, för säljer jag inget, så får jag ingen lön, men nu vet jag i alla fall att efter det här så ska jag aldrig mer ta ett jobb utan fast lön så nu har jag lärt mig något. Jag ska fortsätta leta efter ett jobb med  fast lön och när jag hittat det ska jag säga upp mig från det här jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0