måndagssysslor

idag känner jag mig tom, varför gör jag det? Vilken tråkig känsla. usch den senaste veckan har jag känt mig så negativ, och lätt irriterad. Kanske har att göra med att jag är sjuk och att min kropp strejkar? Kvällens aktivitet blir att färga mammas utväxt och göra slingor. Hon hinner inte komma till salongen så jag tog hem färg, väte, blekning osv. Själv skulle jag vilja klippa mig men det har inte hunnits med då jag haft en del att göra. Jag hittade några intressanta hårförlängningskurser idag också, dock kostar det 4300kr för två dagar, med keratinvax metoden, men de kanske kan vara en bra investering om jag sen kan ta 2000 svart för en hårförlängning, sen kanske de vill anställa mig på salongen och då blir de ju ännu mer pengar. Fick även idag veta att de vill anställa mig efter utbildningen och i höst får jag ta drop in kunder och få lön. Det är ju inte fel.

Gokväll

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Ja jag älskar de nua låtarna as bra att dansa till =) hihi<3

2009-02-10 @ 22:55:29
URL: http://goasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0