idag tittade jag väldigt mycket på klockan

dagens aktiviteter

8:30 jag vaknar och går ut med hunden
8:45 jag gör frukost, havregrynsgröt och te..mums..
9:15 jag duschar och upptäcker att jag bränt mig i solariet igår när jag var och solade med syrran...najs
9:30 jag sminkar mig, kladdar på lite för jag har bråttom
9:50 åker till skolan
10:30 börjar skolan, kommer försent som vanligt...
11:30 slutar skolan, lunchar med ida och emma
12:00 kommer till salongen, köpte lite färg åt mig själv och hälsade på anne och petra.
13:40 kommer hem och går ut med wilma, muckar med min bror..
14:15 ensam hemma, somnar på wilma *ponk*
16:00 snarkar, drömmer om ahlgrens bilar.
17:20 åker till eriksdalsbadet, fryser häcken av mig
18:00 tränar, spinning och gym utan sandra :(
19:30 kommer hem
19:50 babblar i telefon med orre snorre ett tag, försöker desperat få tag i emma som gör "hemligheter" med erik enligt hennes låtsats pappa henrik...dont ask
20:30 kylskåpet är tomt, jag gör en fattig sallad.
21:00 ser på efterlyst och fastnar vid datan
22:00 tar ett skönhetsbad och gör manikyr.
23:00 fuck off and good night.

ja, jag vet, jag har skumma idéer ibland på bloggen(a) SOV GOTT ERA FIKUSAR<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0