godnatt

Halloj. nu är jag hemma. idag på praktiken hade jag en kund från mammas jobb, som jag fick lära mig klippa med kniv, sen färgade vi hela håret rött i två olika nyanser, det vart skit coolt. Jag blev jätte nöjd med resultatet och speciellt föningen. Jag börjar bli riktigt bra på det nu. Sen var jag på arbetsintervju, och jag tycker det gick bra, så på torsdag får jag veta om jag får jobbet eller ej, och får jag det får jag redan börja jobba på fredag kväll. Hoppas!! Hoppas!! Hoppas!! har börjat hosta nu igen, fucking skit korv, blir de värre imorgon kan jag inte träna med sandra :( Jag är less på vinter och förkylningar, jag vill ha sommar och vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0