ahh ohh aaa!

idag var det idrottsdag tydligen, men vår lärare glömde säga det till våran klass så vi fick inte anmäla oss, så istället gick jag, Ida och Martin en prommenad runt Rudan med vovvarna. Wilma blev så glad över att få vara lös i skogen och grymta. Det är synd att det inte finns någon skog här hemma hos mig.

jag är för övrigt fortfarande jätte förkyld och det känns som att jag aldrig kommer bli frisk! gah. Visst är det skönt att vara sjuk hemma nån dag men inte en hel vecka, man blir ju så uttråkad så det finns inte. Jag har knarkat både alvedon och ipren men de verkar inte gå någe vidare med det.

Imorgon ska jag jobba, usch, lyckas jag inte sälja något då så säger jag nog upp mig.


På lördag så ska väl alla sitta hemma och mysa med pojk/flickvän antar jag ;) eller hur? det pratades om en fest men de blir nog inte av, så jag får väl ha en romantic dinner med köttbullar och spaghetti med wilma, haha! :) "åhh denna natt, det är ungdomens natt som vi kallar bella notte" :D Det får bli min reservplan :P


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Jadu de är många ställen men helst skulle jag nog vilja resa till USA de har allt, både värme, kyla, städer och stränder. Men vil även åka ut i europa och till Thailand. Lust att hänga med?;)

2009-02-10 @ 22:57:49
URL: http://goasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0