today

idag har jag klippt min morfars sambo. fick 500 spänn i dricks. sånna kunder gillar jag, det är alltid kul när man får dricks eller får någon uppskattning. jag kommer i framtiden att ta mer betalt för mina behandlingar, eftersom jag snart är färdig utbildad. jag vill inte bli utnyttjad längre, det spelar ingen roll om kunden är min mamma eller min granne, jag jobbar inte gratis.

det var trevligt att träffa alla på salongen igen och speciellt alexandra. Hon är så go. Vi gick och shoppade en stund på kvällen och jag hittade två fynd :)



värmespolar från vidal sassoon 699:- kr.
den bästa uppfinningen någonsin!



cool tröja från MQ 399:- kr.
liknar en annan tröja jag har fast den här har mer kedjor och är i annat material.


Kommentarer
Postat av: sandra

Jackan va snygg du! :D

2009-12-29 @ 22:18:46
Postat av: sandra

Jackan va snygg du! :D

2009-12-29 @ 22:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0